Thursday, January 10

Shed chat

Sorry I know I am going to bore you with all this talk! But I am excited so just go with me...





I am at the moment pondering the idea of goign for something thicker and that I wouldnt have to insulate, my friend Julie has a cabin type shed and hers is thick so she didnt need to insulate. She has a heater in on thermostat to kick in when it gets too cold. Failing that a regular shed that I will isulate, paint, carpet, light, electric ect ... Wishing my Dad was about more than ever as he would have helped out so much, he was such a handy man to have about, we didnt pay for any help with plumbing, painting, decorating or anything. He'd give most things a go.





Hmmmm, dont know what to do again!! LOL


Cazx





Oh on a crafty note, Oh I did a little dance today when the postman came... wanna see what he brought? Hmmmm Well there was the regular postman on foot that brought this...



Yep my prize for winning off the Magnolia blog and they arent even released or pictured anywhere yet!!!

HOW LUCKY AM I? Yes I am shouting!! LOL Great for today as I have been a little tearful today, think coz Mum is so down today it makes me sad :0(

Then the parcel man came and brought me a fantastic parcel from my SS from the Cricut forum. I have been spoilt rotten for a year, so sad it has ended. Now its my turn to find some crafty items to spoil her back!

LOADS of stuff in there, I will take a photo later and transfer off phone, I keep being lazy and taking photos and then texting them but that costs me money I had better get out of that habit! * Its minus sweeties that I gave to my boys and a caramel hot chocolate that Harvey drank as soon ass he got home from school, I got to sniff it and it smelt yummy!

8 comments:

Annie said...

I don't have any thoughts on what you should do about the shed. I do want you know I'm thinking of you and your mom. Sending big hugs your way and wishes for happier days.

EllePiggo said...

Those magnolia stamps look fabby - well done.:)
Vanessa.

Scrapbook Mama said...

OH my heart be still I WANT SOME OF THOSE LIL GIRL STAMPS SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BAD.. but I can't get my hands here I'm so the worst at waiting and since I would have to order from so far away I would have to wait so long.. it looks like I'll be drooling! LOL OHHH I can't wait till you create w/them! CONGRATS :)


-Ellie

Sewflake said...

Sorry I had not kept up with my sistas this week. I would have let you know that I have been pondering a shed too (my DH said NO). Mine was going to have a front porch with a pitched roof and windows on three sides. I would have insulated it and put in air conditioning and cable tv. My work space would have been all around three sides with shelves from floor to ceiling for storage. My chair would be on wheeles and maybe a mini fridge. LOL Now you know why Dh said "No, I would never see you"!

Michelle said...

caramel hot chocolate yum!

Kraftin' Kimmie said...

OH I am so terribly jealous!! I LOVE the new Magnolia images!!! Hope to see something made with them soon!!!

ink'n'rubba said...

Congratulations, those stamps are stunning and I am waiting for them to arrive in the shop! As to the shed, maybe you need to think where the light and the windows will be best for your crafting.

Erica said...

Congrats Caz, that's wonderful :D! You deserve a bit of luck (well, a lot too of course, but these stamps are a good start ;o)) You can find all the new ones on www.megahobby.de, who for some bizarre reason have them up weeks before Magnolia has them on their site...

Did you get my mail about the choccies???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...